نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
7 شكار مشترك یوونتوس و رئال مادرید بعد از جام‌ جهانی روسیه

7 شكار مشترك یوونتوس و رئال مادرید بعد از جام‌ جهانی روسیه

فهرست عجيب يك سايت ورزشي، از 7 هدف مشترك ميان باشگاه‌هاي يوونتوس و رئال مادريد رونمايي كرده و مدعي شده است، اين بازيكنان به زودي راهي تورين و مادريد خواهند شد.

 

وب‌سایت اسپانیایی fichajes در گزارشی با اشاره به لیست پنهان و مشترك یوونتوس و رئال مادرید اسپانیا در بازار نقل و انتقالات تابستانی، فهرست 7 نفره‌ای را منتشر كرده كه در كنار نام‌های آشنایش اسامی جدید و در نوع خود جالبی نیز به چشم می‌خورد.

 

تیاگو و رابرت لواندوفسكی از بایرن مونیخ، سرگئی میلینكوویچ ساویچ از لاتزیو، هكتور هره‌را از پورتو، عمر ماسكارِل از اینتراخت فرانكفورت، تیمو ورنر از لایپزیك، هیروینگ لوزانو از پی. اس. آیندهوون 7 بازیكنی هستند كه به گفته این پایگاه اطلاع‌رسانی به احتمال فراوان بعد از رقابت‌های جام‌جهانی عازم یكی از این دو تیم مطرح فوتبال اروپا خواهند شد.

 

گفتنی است از لیست اعلام شده؛ تیاگو و ماسكارل اسپانیایی، میلینكوویچِ صرب و هره‌رای مكزیكی در پست هافبك، لوزانو در پست وینگر و لواندوفسكی و ورنر مهاجم هستند. پیش از این؛ لواندوفسكی و میلینكویچ بازیكنانی بودند كه نامشان در رسانه‌های ورزشی به عنوان یكی از گرینه‌های احتمالی پیوستن به یوونتوس نام برده می‌شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: